پرفکت مانی رایگان

پرفکت مانی رایگان

چگونه پرفکت مانی رایگان به دست آوریم؟

در این پست نحوه دستیابی به پرفکت مانی رایگان را به شما آموزش خواهیم داد. با ما همراه باشید.

به دست آوردن پرفکت مانی رایگان کاری ساده و در عین حال زمانبر است. پرفکت مانی یک سیستم پرداخت الکترونیکی است که از نظر عملیات بسیار شبیه به لیبرتی رزرو Liberty Reserve و پکونیکس Pecunix است، اما خدمات ‌بیشتری را به مشتریان ارائه می‌دهد. پیدایش پرفکت مانی به سال ۲۰۰۷ برمی‌گردد، این شرکت در کشور پاناما ثبت شده اما دفتر مرکزی آن در شهر زوریخ، کشور سوئیس واقع است. در ادامه مقاله اطلاعات بیشتری درباره دستیابی به پرفکت مانی رایگان را به شما ارائه خواهیم داد. توجه داشته باشید که روش رسمی و صحیح تهیه پرفکت مانی، خرید آن است ولی با توجه به نیاز بسیار کاربران محترم این مقاله تهیه شده است.

پرفکت مانی چیست؟ همان طور که گفته شد، پرفکت مانی یکی از انواع شبکه های پرداخت آنلاین است که از آن می توان برای انتقال ارز به خارج از کشور و پرداخت ارزی در سایت های مختلف استفاده کرد. این ارز مشابه با سایر ارزهای رسمی و رایج کشورهای مختلف مانند دلار و یورو نبوده و تنها به صورت الکترونیکی و دیجیتالی قابل استفاده است. به همین دلیل است که این ارز را در کنار سایر ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین به عنوان یک ارز دیجیتال در نظر میگیرند.

این کمپانی که از سال ۲۰۰۷ تا کنون فعالیت خود را شهر پاناما آغاز کرده است به عنوان یکی از روش های پرداخت آنلاین محبوب در میان ایرانیان در نظر گرفته می شود. چرا که برخلاف پی پال ایران را تحریم نکرده است. به عبارت دیگر، شما برای استفاده از مزایای این کیف پول الکترونیکی با مشکل خاصی رو به رو نیستید چرا که به راحتی می توانید وارد سایت Perfect Money شده و افتتاح حساب پرفکت مانی را انجام دهید!

ثبت نام بر روی آیدل امپایر (Idle-Empire):

هیچ کار اضافی لازم نیست و می‌توانید بلافاصله با حساب‌های شبکه‌های اجتماعی موجود در پلتفرم، ثبت نام کنید. شما می‌توانید از طریق گوگل، فیس بوک، توییتر، دیسکورد (Discord) و استیم (Steam) تأیید هویت را انجام دهید. اگر ترجیح می‌دهید با آدرس ایمیل و رمز عبور خود وارد شوید نیز مشکلی نیست؛ این روش نیز پشتیبانی می‌شود.

شروع به کسب امتیاز کنید:

پس از ثبت حساب کاربری خود، می‌توانید شروع به کسب امتیاز کنید. به سادگی با نظر دادن به نظرسنجی‌ها، بازی کردن، تماشای فیلم‌ها یا تست نرم افزارها می‌توانید این کار را انجام دهید.

پس از بدست آوردن پرفکت مانی رایگان زمان آن می‌رسد که پول خود را دریافت کنید. شما می تونید این کار رو از طریق سایت نوین ارز انجام بدین. مطمئن باشید که نوین ارز پول شما در عرض  کمتر از ۲۴ ساعت به صورت ریال بهتون تحویل خواهد داد.

نوین ارز سایت تخصصی خرید و فروش پرفکت مانی و سایر ارزهای دیجیتال

ما را دنبال کنید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

https://novinarz.com
telegram: https://t.me/novinarzex

——————————————————————————————————————————

ووچر پرفکت مانی رایگان، پرفکت مانی رایگان، ووچر رایگان پرفکت مانی، ووچر رایگان، دریافت دلار رایگان پرفکت مانی، دریافت ووچر پرفکت مانی رایگان، چگونه پرفکت مانی رایگان بدست اوریم، پرفکت مانی، حساب پرفکت مانی رایگان، آموزش ثبت نام در پرفکت مانی، افتتاح حساب پرفکت مانی رایگان

, ,
اشتراک گذاری:

دیدگاه‌ها

۲ دیدگاه‌ها