خرید و فروش ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز دیجیتال

با“نوین ارز”

ارزهای دیجیتال رمزنگاری شده (Crypto currency)

ارزهای دیجیتالی در حقیقت ارزهایی هستند که با پروتکل‌های رمزگذاری‌شده طراحی می‌شوند و هدف‌شان کاهش تقلب و ممانعت از جعل و کلاه‌برداری ارزی است. شما میتوانید انواع ارزهای دیجیتال معتبر که در صرافی های شناخته شده همچون بایننس و کوینکس که به صورت روزانه آپدیت میگردند را از صرافی نوین ارز به صورت اتوماتیک خرید نمایید. کاربران نوین ارز همچنین میتوانند نسبت به فروش ارزهای خود در نوین ارز اقدام نمایند و در اسرع وقت معادل ریالی آن را در حساب خود دریافت نمایند.

انواع ارز دیجیتال

پول دیجیتال

یکی از انواع ارز دیجیتال ، پول دیجیتال می‌باشد. این نوع ارز دیجیتال شباهت زیادی به پول‌های واقعی دارد و می‌توانید آن‌ها را به راحتی ذخیره کنید و انتقال دهید. این نوع ارزها را می‌توانید با بهره مندی از دستگاه‌های ماینر، استخراج کنید. لایت کوین، بیت کوین کش، دوج‌کوین و بیت کوین چند مورد از ارزهای دیجیتالی هستند که در گروه پول دیجیتال قرار گرفته‌اند.

استیبل کوین (Stable Coin)

استیبل کوین نوعی کریپتوکارنسی است که برای کاهش نوسانات قیمت طراحی ‌شده است. همچنین به‌عنوان ذخیره‌کننده ارزش و وسیله‌ای برای مبادله کاربرد دارد. استیبل کوین به یک «دارایی ثابت» وابسته است که این دارایی می‌تواند هر چیزی باشد؛ از طلا گرفته تا ارز فیزیکی یا نوعی دارایی که بتوان قیمت آن را مشخص کرد و درباره آن به توافق کلی رسید. مهمترین موارد نظیر تتر (USDT)، یو اس دی سی (USDC) و بایننس یو اس دی (BUSD) دارای پشتوانه دلار آمریکا هستند و قیمت هر واحد آن‌ها همیشه یک دلار آمریکا است.

ارز های دیجیتال امن ( Privacy )

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ارز دیجیتال امن یا Privacy Coin، ناشناس بودن هویت دو طرف معامله می‌باشد و با استفاده از هیچ روشی نمی‌توانید هویت آن‌ها را شناسایی کنید. به همین دلیل به این ارزها، ارز دیجیتال امن می‌گویند، زیرا با خیالی راحت می‌توانید معاملات خود را انجام دهید. این ارزها مشمول مالیات نمی‌شوند و می‌توانید با خیالی راحت معاملات خود را انجام دهید و نگران هزینه آن نباشید. از جمله ارزهای دیجیتال امن می‌توان موارد زیر را نام برد: مون رو  (XMR)، زی کش ( Zcash)، نو کوین(Nav Coin)، زن کش (ZEN)، نو کوین(Nav Coin).

ارز دیجیتال پلتفرمی

ارز دیجیتال پلتفرمی نوعی قرارداد هوشمند است که بر پایه شبکه بلاک چین می‌باشد. در واقع این ارزها نرم افزارهایی می‌‌باشند که به کاربران این امکان را می‌دهند که فعالیت‌های گوناگونی  در بستر بلاک چین انجام دهند. یکی از مهم‌ترین ارزهای دیجیتال پلتفرمی، اتریوم است.

ارزهای دیجیتالی پرداخت

به پلتفرم‌هایی گفته می‌شود که با هدف انجام معاملات و تراکنش‌ها به صورت غیر متمرکز و آنلاین تشکیل شده‌اند. با بهره مندی از این پلتفرم‌ها می‌توانید همه‌ی واسطه‌ها را از بین ببرید و هزینه‌های انجام معامله را تا حد زیادی کاهش دهید. مثال این نوع ارز شامل: ریپل (XRP)، استلار لومن(XLM) و … می باشد.

مزایای استفاده از ارز دیجیتال

  • امنیت در برابر دولت‌ها و هکرها
  • سرعت ‌و سهولت در نقل و انتقال
  • نوسان‌های نامحدود و پرسود برای سرمایه‌گذاران هوشمند
  • عدم تبعیت از تحریم های بین المللی
  • عدم امکان ردیابی

خرید ارز دیجیتال

با ثبت نام در نوین ارز و طی نمودن مراحل بسیار ساده نسبت به خرید و فروش انواع ارز دیجیتال شامل بیت کوین، اتریوم، تتر، دوج کوین و … اقدام نمایید.

خرید و فروش ارز دیجیتال

مراحل خرید و فروش ارز دیجیتال در نوین ارز

کافیست مراحل زیر را طی نمایید تا خرید و فروش ارز دیجیتال مورد نیاز شما صورت پذیرد:

۱. ثبت نام در نوین ارز

ثبت نام در سایت و احراز هویت

۲. ثبت درخواست خرید و فروش

در پنل کاربری خود سفارش خرید یا فروش خود را ثبت می نمایید.

۳. محاسبه و تایید قیمت

قیمت خرید و فروش را تایید می نمایید.

۴. تقاضای تسویه حساب

پس از خرید، ارز خود را به صورت آنی در قالب ووچر یا انتقال تحویل گیرید. در صورت فروش ارز به ما، تسویه حساب با بانک آینده به صورت آنی و سایر کارت ها تا سقف ۳ میلیون به صورت کارت به کارت و در غیر این صورت طبق سیکل پایا انجام خواهد شد.

چرا نوین ارز

چرا  نوین ارز

  • دسترسی آنی به ارز خریداری شده پس از ثبت نام و تسویه حساب در سایت نوین ارز
  • امنیت بالا در ارائه خدمات و حراست از اطلاعات شخصی شما
  • قیمت رقابتی و منصفانه در خرید و فروش ارز
  • در صورت فروش ارز به نوین ارز، تسویه حساب در کوتاه ترین زمان ممکن و حداکثر تا ۲۴ ساعت انجام خواهد شد