از پرفکت مانی وام بگیر

وام پرفکت مانی

چطوری از پرفکت مانی وام بگیرم؟

شاید باورتون نشه که کاربران پرفکت مانی می تونن از این سیستم وام بگیرین در این مقاله روند اخذ وام از پرفکت مانی برای شما توضیح داده شده است. پس با نوین ارز همراه باشید.

مراحل ارسال درخواست وام از پرفکت مانی 

برای اخذ وام از پرفکت مانی، باید یک درخواست وام تو پنل پرفکت مانیتون ایجاد کنید یا فهرست پیشنهادهای وام موجود رو مورد جستجو قرار بدین؛ در این قسمت لیست وام های پیشنهادی از سوی وام دهنده و وام گیرنده ها آورده شده است. شاید وام مورد نظر خودتون رو پیدا کنید. اگر نتونسنید پیشنهاد مطابق با نیازهای خود را پیدا کنین، می‌تونید درخواست وام دلخواه خودتون رو ایجاد کنید. 

برای ایجاد درخواست وام و اخذ وام از پرفکت مانی به دلخواهتون، باید به بخش «تبادل اعتبار» برید و بر روی گزینه «اخذ وام» کلیک کنید. 

لطفاً در صفحه‌ای که باز میشه حساب دریافت‌کننده وام، مبلغ درخواستی، نرخ بهره، مدت بازپرداخت وام، هدف وام و سایر ملاحظات رو مشخص کنید. در پایان، بر روی دکمه «پیش‌نمایش» کلیک کنید تمام اطلاعات وارد شده را بررسی کنید. 
اگر از صحت همه اطلاعات مطمئن هستید، برای تأیید بر روی گزینه «ایجاد درخواست وام جدید» کلیک کنید یا برای انجام اصلاحات بر روی دکمه «برگشت» کلیک کنید.

درخواست شما پس از ایجاد در این فهرست قرار می‌گیرد: https://perfectmoney.is/credits/deals_take.html
موفق باشین 

نوین ارز سامانه خرید و فروش اتوماتیک پرفکت مانی 

نوین ارز سامانه تمام اتوماتیک و تخصصی خرید و فروش پرفکت مانی دلاری، یورویی، بیت کوین و خرید ووچر پرفکت مانی و همچینین ارزهای دیجیتال، گیفت کارت، و همینطور ووچر آماده خدمت رسانی به شما عزیزان با بهترین قیمت ها. شما همچنین می توانید جهت وریفای حساب پرفکت مانی خود در بخش خدمات سفارش خود را ثبت کنید.

ما را دنبال کنید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

https://novinarz.com
Telegram: https://t.me/novinarzex

بیشتر بدانید: آموزش احراز هویت و ثبت نام در نوین ارز!

, , , ,
اشتراک گذاری:

دیدگاه‌ها

یک دیدگاه

  • با سلام،به دوستان عزیز توصیه می کنم در قسمت تبادل اعتبار پرفکت مانی وام ندن،چون کلاهبردار سریالی زیاده،هر بار یک اکانت ویریفای شده جعلی پرفکت مانی از سایت ها می خرن و شروع به کلاهبرداری می کنن و با در خواست وام های ۲۰۰ درصد باز پرداخت،و همچنین وام دهندگان که شماره واتس آپ و ایمیل میزارن و از ۱۰۰۰ دلار تا ۱۵۰۰۰ دلار وام میدن،حداکثر وام در پرفکت مانی ۳۵۰۰ دلار،این ها ۱۰ درصد مبلغ وام تضمین می خوان،لطفا به هیچ عنوان به حسابشون پول واریز نکنید،چون خبری از وام نیست،شاید ۱ الی ۳ دلار در حساب داشته باشن،لطفا مراقب باشید،با تشکر