فرق ووچر پرفکت مانی و پرفکت مانی در چیست؟

پرفکت مانی یا ووچر پرفکت مانی

ووچر پرفکت مانی یا پرفکت مانی؟ مسئله این است!

زمانی که قصد خرید از سایت های بین المللی را داریم و یا اینکه می خواهیم نسبت به انتقال پول به خارج از کشور اقدام کنیم همواره دنبال روشی برای انتقال پول می گردیم، که علاوه بر این که برای ایرانیان قابل استفاده باشد، کارمزد کمتری نیز شامل شود. یکی از این روش ها که بین ایرانیان از محبوبیت ویژه ای برخوردار است، سیستم انتقال پول بین المللی پرفکت مانی است. 

حال سوال اینجاست، جهت انتقال پول از پرفکت مانی استفاده کنم یا ووچر پرفکت مانی؟

در این پست به بررسی تفاوت پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی می پردازیم. پس با نوین ارز همراه باشید.

ووچر پرفکت مانی یا پرفکت مانی؟

در ابتدا به ارائه تعریفی از این دو پرداخته می شود تا تفاوت آن بهتر مشخص شود.

پرفکت مانی چیست؟

این کمپانی که از سال ۲۰۰۷ تاکنون فعالیت خود را شهر پاناما آغاز کرده است به عنوان یکی از روش های پرداخت آنلاین محبوب در میان ایرانیان در نظر گرفته می شود. چرا که برخلاف پی پال ایران را تحریم نکرده است. به عبارت دیگر، شما برای استفاده از مزایای این کیف پول الکترونیکی با مشکل خاصی رو به رو نیستید چرا که به راحتی می توانید وارد سایت Perfect Money شده و افتتاح حساب پرفکت مانی را انجام دهید! نکته قابل توجه این است که این سیستم با توجه به این قوانین مالی برخی از کشورها را رعایت نمی کند، در برخی کشورها قابل استفاده نیست. مثلاً در برخی کشورهای اروپایی و یا آمریکا استفاده از پرفکت مانی امکان پذیر نیست.

ووچر پرفکت مانی چیست؟

ووچر پرفکت مانی به زبان ساده همانند یک کارت هدیه اعتباری است که شما می توانید با مقادیر شارژ مختلف آن را خریداری کنید و جهت پرداخت در سایت های خارجی پذیرنده پرفکت مانی از آن استفاده کنید. همانند خرید کارت هدیه بانک های مختلف در کشور خودمان، کسی که این کارت هدیه ها را دریافت می کند، الزاماً جهت استفاده از آن ها نباید در بانک صادر کننده آن کارت هدیه حسابی داشته باشد. ووچر پرفکت مانی نیز از همین قانون تبعیت می کند، به عبارت دیگر شما می توانید بدون افتتاح حساب پرفکت مانی با خرید ووچر پرفکت مانی نسبت به انجام پرداخت های بین المللی اقدام نمایید.

تفاوت پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی؟

حال که با تعاریف پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی آشنا شدید، لازم به ذکر است که تفاوت اصلی این دو در کارمزد خرید می باشد. بدین ترتیب که اگر شما برای پرداخت از ووچر پرفکت مانی استفاده نمایید، به میزان ۱.۹۹% از مبلغ کل ووچر از شما کارمزد کم می شود، در صورت اینکه داشتن حساب پرفکت مانی و پرداخت مستقیم با شما هیچ کارمزدی نخواهد داشت.

از طرفی استفاده از ووچر پرفکت مانی امنیت انتقال پول شما رو افزایش می دهد، و در صورت اینکه خرید شما از یک سایت نامعتبر صورت گرفته شود، و حساب شما مورد استفاده غیر قانونی افراد دیگر قرار گیرد، شما تنها تا سقف موجودی خرید ووچر پرفکت مانی خود ضرر خواهید کرد و حساب پرفکت مانی شما امن خواهد ماند. لذا با تبدیل پرفکت مانی به ووچر پرفکت مانی امنیت تراکنش های بین المللی خود را افزایش دهید.

حال تصمیم با شماست. استفاده از ووچر پرفکت مانی، یا خود پرفکت مانی!

نوین ارز سایت تخصصی خرید و فروش پرفکت مانی و سایر ارزهای دیجیتال

ما را دنبال کنید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

https://novinarz.com
telegram: https://t.me/novinarzex

بیشتر بدانید: آموزش احراز هویت و ثبت نام در سایت نوین ارز

, , , , ,
اشتراک گذاری: