نماد سایت نوین ارز | صرافی ارزهای دیجیتال

نحوه ساخت کیف پول تراست ولت

کیف پول تراست ولت

کیف پول تراست ولت

چطوری کیف پول تراست ولت بسازم؟

تراست ولت یک محل امن برای نگهداری انواع متنوعی از ارزهای دیجیتال و nft هاست.

تراست ولت یک کیف پول رایگان است که می توانید بر روی گوشی همراه خود آن را نصب کنید و ارزهای دیجیتال و nft های خود را در آن ذخیره کنید. این کیف پول از انواع کیف پول گرم به شمار می آید، چرا که به صورت مستقیم به اینترنت متصل است. این اپلیکیشن فقط بر روی سیستم عامل ios و اندروید قابل نصب بوده و راه اندازی آن نسبتاً ساده است.

تراست ولت در سال ۲۰۱۸ توسط بایننس به تملک درآمد و کیف پول غیرمتمرکز این صرافی به حساب می آید. این کیف پول قابلیت ذخیره ۴.۵ میلیون دارایی دیجیتال را دارد و از بیش از ۶۵ بلاکچین پیشتیبانی می کند. این نرم افزار بیش از ۳۰ میلیون بار تا این تاریخ دانلود شده است و از محبوبیت زیادی در میان تریدرها و سرمایه گذاران این حوزه برخوردار است. Trust Wallet به دلیل قابلیت استفاده با تقریباً تمام پلتفرم های مبتنی بر زنجیره هوشمند Binance (BEP-20) مانند PancakeSwap، خود را از سایر کیف پول های محبوب متمایز می کند.

در این مقاله قصد داریم تا با کیف پول تراست ولت، نحوه کار آن و نحوه افتتاح حساب تراست ولت آشنا بشویم. پس با ما در نوین ارز صرافی ارزهای دیجیتال همراه باشید. 

چه کارهایی با تراست ولت می شود انجام داد؟

سواپ (swap):

در این کیف پول شما میتواندی به راحتی نسبت به تبدیل ارز دیجیتال خود به ارز دیجیتال دیگر اقدام نمایید.

خرید (Buy): 

در این صرافی می توانید با کمک کارت اعتباری بین المللی به کمک پلتفرم های واسط مثل MoonPay یا Simplex ارز دیجیتال بخرید.

استیک (Stake): 

می توانید با قابلیت استیک تراست ولت یا منو اپلیکیشن های غیر متمرکز (dapps) سود دریافت کنید.

نگه داری (Store):

میتوانید رمزارز خود را در شبکه های بلاکچینی مختلف ذخیره کنید.

جمع آوری (Collect):

با مرورگر dapp تراست ولت می توانید با دسترسی به بازارهای NFT مشهور مثل  OpenSea یا Rarible به جمع آوری NFT بپردازید. 

چطوری شروع کنم و حساب کاربری تراست ولت درست کنم؟

بعد از دانلود اپلیکیشن تراست ولت از گوگل پلی یا اپ استور، چند گام ساده باید طی شود.

  1. گزینه create a new wallet را انتخاب و سپس continue را فشار دهید تا با تمام قوانین موافقت شود. یک کاغذ و خودکار آماده کنید چرا که هشداری که تراست ولت به شما میدهد واقعی است: اگر شما کلمات بازیابی (که گاهی اوقات به seed phrase یا recovery phrase هم شناخته میشود) خود را فراموش کنید، شما دسترسی به ولت و رمزارزهای خود را تا ابد از دست خواهید داد.

  2. یک صفحه حدید باز می شود که از شما میخواهد تا کلمات بازیابی را یادداشت کنید. مهم است تا شما این کلمات را به صورت فیزیکی یادداشت نمایید و در جایی امن و خصوصی نگهداری نمایید. نگه داری این کلمات به صورت دیجیتال دارای امنیت کمتری بوده و توصیه نمی شود.

  3. کلمات بازیابی برای تراست ولت ۱۲ کلمه است. این کلمات در زمانی که شما به کیف پول خود دسترسی ندارید استفاده می شود. در حقیقت این کلمات تنها روش دسترسی مجدد به کیف پول شما هستند. پس دوباره تکرار میکنیم، در جای امن و خصوصی نگهداری شود.

  4. برای تایید این که شما این عبارات بازیابی را ذخیره نمودید، تراست ولت از شما میخواد تا کلمات را به ترتیبی که دریافت کرده اید وارد نمایید.

  5. درصفحه بعد شما با متن ” کیف پول شما با موفقیت ساخت شد” رو به رو خواهید شد.

به همین سادگی شما الان یک کیف پول تراست ولت دارید.

چطوری کیف پول تراست ولت خودم رو شارژ کنم:

خرید توکن در تراست ولت:

  1. حالا که کیف پول تراست ولت خودتون را ساخته اید، شما خواهید خواست تا مقداری ارز دیجیتال در آن ذخیره کنید. در صفحه خانه، با فشار دادن دکمه receive یا دریافت شروع نمایید.
  2. در مرحله بعد شما وارد صفحه ایی خواهید شد که از شما می خواهد تا رمزارزی که مخواهید دریافت نمایید را انتخاب کنید. به صورت مثال BNB Smart Chain را انتخاب کنید.
  3. شما می توانید روی دکمه Buy یا خرید کلیک کنید تا به درگاه پرداخت برای خرید BNB با کارت اعتباری متصل شوید. که به علت اینکه کاربران ایرانی معمولاً دسترسی به کارت اعتباری خارجی ندارند معمولاً این گزینه غیر قابل استفاده است.

انتقال توکن به تراست ولت:

  1. اگر میخواهید از گزینه Buy یا خرید استفاده نکنید، شما میتوانید از انتقال توکن به کیف پول خود نیز استفاده کنید. روند مشابه روند خرید است. پس به صفحه خانه رفته، و روی دکمه Receive یا دریافت کلیک کنید.

  2. سپس شما وارد یک صفحه منو ارز دیجیتال خواهید شد که در آن باید رمزارزی را که میخواهید دریافت کنید، مثلاً بایننس اسمارت چین را انتخاب کنید.

  3. در نهایت دکمه وسط یا همان receive را فشار دهید تا توکن های خود را به آن آدرس منتقل کنید.

استفاده از اپ های غیرمتمرکز با تراست ولت:

بعد از اینکه حساب کاربری کیف پول خود را ساختید، شما گزینه های مختلفی را در برنامه خواهید دید که کارایی های مختلفی دارند، همچون دسترسی به dapps که برای انجام تراکنش های مختلف کاربرد دارد.

این گزینه ها از تراست ولت یک آچار فرانسه در زمینه افتصاد غیر متمرکز (DeFi) می سازد. کاری که شما در تراست ولت نمی توانید انجام دهید، در اصل تبدیل ارز دیجیتال خود به پول های فیات است، کاری که در صرافی هایی چون بایننس و کوین بیس یا صرافی های رمزارز ایرانی مثل نوین ارز می توانید انجام دهید.

چه کسانی می توانند از تراست ولت استفاده کنند؟

تراست ولت (Trust Wallet) در اصل یک کیف پول مناسب برای کاربران تازه کار بوده که همچنین با داشتن قابلیت های مختلف برای NFT ها، کاربران حرفه ای را هم راضی نگه می دارد.

با داشتن قابلیت نگه داری بازه وسیعی از رمزارزها در داخل خود، تراست ولت خود را به گزینه مناسبی برای افرادی مبدل کرده است که می خواهند یک راه کار همه کاره برای سبد سرمایه گذاری خود در دست داشته باشند. لازم به توضیح است که کاربران ایرانی هم می توانند به راحتی از این نرم افزار بدون هیچ محدودیتی استفاده نمایند.

نوین ارز سامانه تمام اتوماتیک و تخصصی خرید و فروش ارزهای دیجیتال می باشد. همینطور کاربران می توانند نسبت به خرید گیفت کارت، پرفکت مانی، ووچر پرفکت مانی با بهترین قیمت ها اقدام کنند. شما همچنین می توانید جهت وریفای حساب پرفکت مانی خود در بخش خدمات سفارش خود را ثبت کنید. جهت خرید و فروش ارز دیجیتال و تتر می توانید در نوین ارز ثبت نام کنید.

ما را دنبال کنید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

https://novinarz.com
Telegram: https://t.me/novinarzex

بیشتر بدانید: خرید و فروش بایننس کوین (BNB)!

خروج از نسخه موبایل