نماد سایت نوین ارز | صرافی ارزهای دیجیتال

خرید و فروش بایننس کوین (BNB)

خرید و فروش BNB

خرید و فروش BNB

BNB (بایننس کوین) چیست؟

بایننس کوین یک ارز دیجیتال است

کاربران بایننس کوین از تخفیف در کارمزد تراکنش در صرافی بایننس به عنوان مشوق برخوردار می شوند. BNB را می توان با سایر ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و غیره مبادله یا معامله کرد.

بایننس کوین در جولای ۲۰۱۷ ایجاد شد و در ابتدا روی بلاک چین اتریوم با توکن ERC-20 کار می کرد، قبل از اینکه به ارز اصلی بلاک چین خود بایننس، یعنی زنجیره بایننس تبدیل شود.

در این مقاله قصد داریم تا با BNB، نحوه کار آن، استفاده ها و نحوه خرید و فروش بایننس کوین (BNB) آشنا بشیم. پس با ما در نوین ارز صرافی ارزهای دیجیتال همراه باشید. 

استفاده از بایننس کوین

مثل سایر رمزارزها، شما میتوانید از بایننس کوین به منظور اهداف مختلفی که خارج از چارچوب صرافی بایننس هست استفاده کنید، این موارد شامل:

ترید:

از این کوین میتوانید برای ترید کردن با سایر رمزارزها در صرافی های مختلف، بسته به محدودیت های آن صرافی استفاده کنید.

پرداخت هزینه های تراکنش در صرافی بایننس:

از بایننس کوین (BNB) می توانید برای پرداخت تراکنش ها در صرافی بایننس استفاده کنید و از تخفیفی که به این منظور برای کاربران در نظر گرفته شده بهره ببرید.

پرداخت با کارت های اعتباری:

BNB به عنوانی یک روش پرداخت برای قبوض کارت های اعتباری کریپتویی در سایت crypto.com مورد استفاده قرار میگیرد.

انجام پرداخت:

برخی از فروشگاه ها از BNB به عنوان یک روش پرداخت برای مشتریان خود استفاده میکندد و شما می توانید با پرداخت BNB از این سایت ها خدمات و کالا دریافت نمایید.

هماهنگی رزرو سفر:

BNB را میتوانید برای رزرو هتل و پروزها در سایت های منتخب استفاده نمایید.

تفریح:

در برخی از مراکز تفریحی شما می توانید از بایننس کوین جهت پرداخت استفاده نمایید.

سرمایه گذاری:

برخی از پلتفرم ها به سرمایه گذاران اجازه میدهند تا با استفاده از بایننس کوین در سهام سرمایه گذاری نمایند.

وام و انتقال پول:

بایننس کوین را می توانید به عنوان وثیقه جهت اخذ وام در پلتفرم های معینی استفاده کنید. همچنین بعضی از اپ های موجود در بازار به کاربران اجازه میدهند تا به کمک bnb قبوض را تقسیط و به دوستان و اقوام خود پرداختی داشته باشند. 

عرضه اولیه بایننس کوین

عرضه اولیه این توکن با برنامه ICO و در جولای ۲۰۱۷ آغاز شد. در این برنامه ۴۰% از کوین ها به تیم موسس، ۱۰ درصد به سرمایه گذارن آنجل، و ۵۰% به فروش عمومی رسید. در مجموع ۲۰۰ میلیون BNB. تمام ۱۰۰ میلیون بایننس کوینی که به فروش عمومی رسید به قیمت ۱۵ سنت به ازای هر کوین فروخته شد. با این تفاسیر بایننس با این حرکت توانست ۱۵ میلیون دلار در قالب بیت کوین و اتریوم درآمد کسب نماید. 

از این ۱۵ میلیون دلار ۳۵% آن به مصرف ارتقاء پلتفرم بایننس و سیستم صرافی هزینه شد، ۵۰ درصد به برندسازی، بازاریابی و آموزش نوآوران جدید بایننس اختصاص یافت، و ۱۵ درصد باقی مانده به عنوان پشتوانه مالی در زمان های اضطراری و پیش بینی نشده در نظر گرفته شد.

سوزاندن توکن BNB

آن طور که در وایت پی پر بایننس نوشته شده، در هر بازه سه ماهه، بایننس ۲۰ درصد از سود حاصله خود را صرف خرید مجدد بایننس کوین ها و سوزاندن و نابودی کامل آن میکند. بایننس این کار را تا نابودی ۱۰۰ میلیون بایننس کوین، یعنی ۵۰ درصد تعداد کل، ادامه خواهد داد. این روش این اطمینان را میدهد که موجودی کوین های بایننس محدود خواهد بود و و در مرور زمان کمیاب و ارزشمندتر خواهد شد. 

چطوری بایننس کوین (BNB) بخرم؟

برای خرید BNB  شما به یک صرافی ارز دیجیتال نیاز دارید تا بتونید خرید خودتون رو در قبال پرداخت پول (دلار، ریال و …) انجام بدید. صرافی های متنوع داخل و خارجی برای این موضوع وجود دارد. ولی به عنوان یک شخص تازه وارد، شما نیاز به یک صرافی دارید که روند خرید و فروش ساده ای داشته باشه که شما در ابتدای کار دچار سردرگمی نشید. اگر تا به حال در این خصوص به نتیجه نرسیده اید، در این مقاله لیستی از صرافی های معتبر خارجی گردآوری شده است.

این صرافی ها بسیار شناخته شده بوده و در برخی از این ها میتونید نسبت به مباله جفت ارز مثلاً BNB/USDT نیز بپردازید. 

خرید بایننس کوین از صرافی ایرانی ارز دیجیتال

لازم به توضیح است که در کنار این صرافی های خارجی، شما میتوانید از صرافی ارز دیجیتال ایرانی مثل نوین ارز جهت خرید و فروش بایننس کوین و سایر ارزهای دیجیتال استفاده نمایید. در نوین ارز شما بدون نیاز به داشتن کارتهای پرداخت خارجی مثل کردیت کارت و مستر کارت، خرید انجام میدهید. در این صرافی بدون محدودیت تحریم ها و پرداخت کارمزد می توانید خرید خود را انجام و مستقیماً ارز خریداری شده خود را در کیف پول خود دریافت کنید. 

تحریم های خارجی علیه ایران سبب شده است تا حساب های کاربری کاربران ایرانی همیشه در معرض تهدید بسته شدن و از بین رفتن سرمایه قرار داشته باشد. لذا با ثبت نام و انجام خرید از صرافی نوین ارز، ریسک سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال را کاهش خواهید داد. 

برای خرید بایننس کوین (BNB)  کافیست تا داخل سایت ثبت نام و احراز هویت نمایید. در بخش خرید رمز ارزها، خرید بی ان بی را انتخاب نمایید. سپس مقدار BNB که قصد خرید و سرمایه گذاری دارید، وارد نمایید. 

بعد از انجام تراکنش و پرداخت معادل ریالی آن، شما مالک معادل BNB خواهید بود. 

BNB رو کجا نگه داریم؟

برخی از صرافی ها دارای ولت داخلی بوده و شما میتونید بعد از خرید BNB یا هر ارز دیجیتال دیگری، داخل این ولت یا کیف پول نگه داری کنید. از طرفی در بیشتر مواقع توصیه میشه تا از نگهداری رمزارزهای خود در این کیف پول ها، با توجه به اتصال به اینترنت و احتمال حمله هکرها استفاده نشه. به این کیف پول ها اصطلاحاً کیف پول گرم یا Hot Wallet گفته میشه.

مضاف بر این شما میتونید بایننس کوین خود را به روش های دیگری، چه به صورت آنلاین و چه آفلاین نگه داری کنید. این روش ها شامل:

نوین ارز سامانه تمام اتوماتیک و تخصصی خرید و فروش ارزهای دیجیتال می باشد. همینطور کاربران می توانند نسبت به خرید گیفت کارت، پرفکت مانی، ووچر پرفکت مانی و ووچر با بهترین قیمت ها اقدام کنند. شما همچنین می توانید جهت وریفای حساب پرفکت مانی خود در بخش خدمات سفارش خود را ثبت کنید. جهت خرید و فروش ارز دیجیتال و تتر می توانید در نوین ارز ثبت نام کنید.

ما را دنبال کنید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

https://novinarz.com
Telegram: https://t.me/novinarzex

بیشتر بدانید: خرید و فروش یو اس دی سی (USDC)!

خروج از نسخه موبایل