نماد سایت نوین ارز | صرافی ارزهای دیجیتال

آموزش افتتاح حساب پرفکت مانی

آموزش افتتاح حساب پرفکت مانی

آموزش افتتاح حساب پرفکت مانی

افتتاح حساب پرفکت مانی

پرفکت مانی یک سیستم پرداخت بین المللی هست. شما به کمک این سیستم میتوانید نسبت به انتقال وجه به سایر اشخاص اقدام نمایید. همچنین می توانید نسبت به خرید در بستر اینترنت از سایت هایی که پرفکت مانی را به عنوان روش پرداخت خود قرار داده اند اقدام نمایید. در این مقاله قصد داریم به آموزش افتتاح حساب پرفکت مانی اولیه (وریفای نشده) بپردازیم. پس با نوین ارز، سامانه خرید و فروش اتوماتیک پرفکت مانی  و ووچر همراه باشید. 

مراحل گام به گام افتتاح حساب پرفکت مانی:

حال که با کارایی سیستم پرفکت مانی به صورت مختصر آشنا شدید، اولین گام برای استفاده از این سیستم داشتن یک حساب نرمال پرفکت مانی است. توجه داشته باشید که این نوع حساب، حساب پایه بوده و برای بهره مندی از مزایای بیشتر، مثل کاهش کارمزد انتقال به حسب دیگران و صدور ووچر، شما نیاز به حساب وریفای شده پرفکت مانی هستید.

در صورت افتتاح حساب وریفای شده پرفکت مانی، شما نیاز به طی نمودن مراحل بیشتری دارید که میتوانید به مقاله نوین ارز در این خصوص با عنوان وریفای حساب پرفکت مانی مراجعه فرمایید. همچنین در صورت نیاز، همکاران ما در نوین ارز آماده ارائه خدمات افتتاح حساب وریفای شده پرفکت مانی به کاربران خود هستند.  

در ادامه به مراحل گام به گام افتتاح حساب پرفکت مانی پایه می پردازیم:

  1. در اولین گام وارد سایت رسمی پرفکت مانی، بآ کلیک روی این آدرس( www.perfectmoeny.com )شوید.
  2. در قسمت بالای سایت سمت راست می توانید زبان سایت را به فارسی تغییر دهید.
  3. وارد قسمت login سایت شوید و سپس روی قسمت sign up کلید کنید.
  4. در صفحه جدید به ترتیب 

در نهایت به ایمیل معرفی شده در بخش ثبت نام، یک ایمیل حاوی MEMBER ID برای شما ارسال می شود. این عدد را به یاد بسپارید و در جایی امن یادداشت نمایید. برای ورود به حساب کاربری خود، مجدد وارد سایت پرفکت مانی شوید و در قسمت LOGIN وارد شوید. با وارد کردن MEMBER ID و پسورد انتخابی وارد حساب کاربری خود در سایت پرفکت مانی می شوید.

توجه داشته باشید در زمان ورود به سایت پرفکت مانی، ممکن است یک ایمیل حاوی  PIN NUMBER یا کد تایید برای شما ارسال گردد. در این مواقع به ایمیل معرفی شده خود مراجعه و بعد از یافتن آن، در محل مورد درخواست پین را وارد کنید تا امکان دسترسی به حساب خود را پیدا کنید. 

حالا شما یک حساب پرفکت مانی فعال خواهید داشت. 

نوین ارز سامانه تمام اتوماتیک و تخصصی خرید و فروش پرفکت مانی دلاری، یورویی، بیت کوین و خرید ووچر پرفکت مانی و همچنین ووچر آماده خدمت رسانی به شما عزیزان با بهترین قیمت ها. شما همچنین می توانید جهت وریفای حساب پرفکت مانی خود در بخش خدمات سفارش خود را ثبت کنید.

ما را دنبال کنید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

https://novinarz.com
Telegram: https://t.me/novinarzex

بیشتر بدانید: خرید پرفکت مانی و ووچر در اینستاگرام!

خروج از نسخه موبایل