چطوری ووچر پرفکت مانی صادر کنم؟

نحوه صدور ووچر پرفکت مانی

صدور ووچر پرفکت مانی؟

ووچر پرفکت مانی یکی از امکانات سیستم پرداخت پرفکت مانی است. ووچر در اصل مثل یک گیفت کارت یا کارت هدیه کار میکند. شما به کمک ووچر می توانید یک مبلغ مشخص و دلخواه را به کمک یک شماره سریال و یک کد فعال سازی به شخص دیگری منتقل می کنید. در این پست قصد داریم تا مراحل صدور ووچر را برای کاربران سایت پرفکت مانی، توضیح دهیم. پس با نوین ارز، سامانه خرید و فروش اتوماتیک پرفکت مانی  همراه باشید. 

صدور کد ووچر از داخل سایت پرفکت مانی:

حال که با مفهومی مختصر از ووچر آشنا شدید، روند صدور ووچر پرفکت مانی در این مقاله توضیح داده میشود. شما ابتدا باید دارای یک حساب پرفکت مانی باشید، که جهت این منظور باید در سایت پرفکت مانی ثبت نام کنید. توجه داشته باشید که در سایت پرفکت مانی دو نوع حساب وریفای نشده و وریفای شده داریم.

در صورت صدور ووچر در حساب وریفای نشده مقدار ۱.۹۹% از مبلغ کل تراکنش، به عنوان کارمزد از شما کسر می شود. در صورت اینکه مراحل وریفای حساب را در سایت پرفکت مانی طی نماید، و مدارک درخواستی سایت رو به درستی آپلود نماید، حساب شما به حساب وریفای شده تبدیل می شود. در این حالت کارمزد صدور ووچر از ۱.۹۹% به ۰.۵% کاهش می یابد، که این امر از اهمیت بالایی برای افرادی که داری تراکنش های بالا هستند، برخوردار است.

جهت آشنایی با روند وریفای حساب پرفکت مانی به مقاله وریفای حساب کاربری پرفکت مانی Perfect Money)PM) داخل سایت ما مراجعه نمایید. همچنین نوین ارز به کاربران خود خدمات افتتاح حساب وریفای شده پرفکت مانی را ارائه می نماید.

مراحل صدور ووچر پرفکت مانی:

۱.جهت صدور کد ووچر پرفکت مانی به سایت اصلی پرفکت مانی (perfectmoney.com) وارد شده و وارد حساب کاربری خود شوید. سپس به بخش withdraw رفته و گزینه دوم با عنوان e-voucher را انتخاب نماید. 

قسمت پرداشت از حساب پرفکت مانی
 

۲. سپس روی گزینه purchase new e-voucher کلیک نمایید تا نسبت به صدور ووچر پرفکت مانی اقدام شود.

قسمت صدور ووچر پرفکت مانی

۳. در مرحله بعد حساب پرفکت مانی را که قصد برداشت از آن دارید، انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که شما می توانید چند حساب مختلف با یک واحد ارزی (مثلاً، دلاری) برای مقاصد مختلف در سایت پرفکت مانی ایجاد نمایید.

۴. سپس مقدار ووچری که میخواهید صادر کنید را در قسمت amount of voucher وارد کنید. 

۵. در مرحله بعد دکمه preview purchase را انتخاب نمایید تا مشخصات درخواستی را بررسی کنید. 

۶. مشخصات نمایش داده شده را مطالعه کنید، و در صورتی که مورد تایید است، بر روی دکه purchase e-voucher کلیک کنید. 

بخش صدور ووچر پرفکت مانی

با طی نمودن این مراحل ووچر مورد نیاز شما صادر می شود، و سایت یک کد فعال سازی و یک شماره سریال را برای شما به نمایش در می آورد. این اعداد را یاداشت کنید. جهت استفاده از این ووچر لازم است تا در سایت مقصد نسبت به وارد نمودن درست این اعداد اقدام کنید تا مبلغ به طرف مورد نظر منتقل شود. 

از کجا ووچر پرفکت مانی بخرم؟

شما میتونید از طریق ارسال دایرکت در اینستاگرام نوین ارز و یا ثبت نام در سایت نوین ارز نسبت به خرید و فروش ووچر پرفکت مانی مورد نیاز خود با بهترین قیمت و کمترین کارمزد اقدام کنید. 

نوین ارز سامانه تمام اتوماتیک و تخصصی خرید و فروش پرفکت مانی دلاری، یورویی، بیت کوین و خرید ووچر پرفکت مانی و آماده خدمت رسانی به شما عزیزان با بهترین قیمت ها. شما همچنین می توانید جهت وریفای حساب پرفکت مانی خود در بخش خدمات سفارش خود را ثبت کنید.

ما را دنبال کنید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

https://novinarz.com
Telegram: https://t.me/novinarzex

, , ,
اشتراک گذاری: