نماد سایت نوین ارز | صرافی ارزهای دیجیتال

آموزش احراز هویت و ثبت نام در سایت نوین ارز

نحوه احراز هویت برای خرید پرفکت مانی

چطوری در سایت نوین ارز ثبت نام و خرید و فروش کنم؟

شاید برای کاربرانی که به تازگی وارد عرصه خرید و فروش ارزهای دیجیتال و روش های پرداخت بین المللی شده اند، روند ثبت نام و خرید و فروش در صرافی های ارزهای دیجیتال مثل نوین ارز مبهم باشد. به همین دلیل ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با روش ثبت نام، احراز هویت و خرید و فروش ارزهای دیجیتال در سایت نوین ارز آشنا سازیم. پس با ما همراه باشید.

اگر برای اولین بار قصد خرید و فروش ارز در سایت نوین ارز  را دارید می بایست مراحل زیر را طی کنید.

۱.ثبت نام

اول وارد بخش ثبت نام سایت از طریق منوی سایت شوید. در بخش ثبت نام اطلاعات خودتون رو وارد کنید این موارد شامل:

نام کاربری: به دلخواه یک نام کاربری برای خود انتخاب کنید.

آدرس ایمیل: یک آدرس ایمیل که به آن دسترسی دارید را وارد کنید.

شماره موبایل: شماره موبایل خود را وارد کنید. دقت داشته باشید که در مرحله بعدی یک کد به شماره موبایل شما از طرف نوین ارز ارسال می شود که نیاز دارید جهت احراز شماره موبایل خود آن را در سایت وارد کنید. پس حتماً شماره موبایلی را وارد کنید که به آن دسترسی دارید.

رمز عبور:

یک رمز عبور که به راحتی قابل حدس نباشد را برای خود انتخاب و آن را وارد کنید. توجه داشته باشید که حتماً رمز عبور را در جای مطمئن یاد داشت کنید تا بعداً فراموش نکنید.

تکرار رمز عبور:

رمزی را که در مرحله قبل انتخاب کرده اید را مجدداً وارد کنید.

–تیک شرایط و قوانین سایت را مطالعه کردم و با کلیه موارد آن موافقم را بزنید

-گزینه من ربات نیستم را بزنید و در صورت نیاز موارد مورد سوال را در شکل انتخاب کنید.

-با فشردن دکمه ایجاد حساب، حساب کاربری شما ساخته می شود و وارد مرحله بعد می شوید.

۲. مرحله احراز هویت و ارسال مدارک:

-ابتدا کدی را که در پیامک ارسالی به شماره موبایلی که در مرحله قبل تعریف کرده اید را وارد کنید و دکمه تایید را بزنید.

-در مرحله بعد نسبت به پر کردن فرم اطلاعات تکمیلی خود اقدام کنید. موارد اجباری در این بخش شامل نام و نام خانوادگی و کد ملی شما می باشد. سایر موارد در این فرم اختیاری است.

-در مرحله بعد شما نیاز دارید تا جهت تکمیل مراحل احراز هویت بر روی کاغذ متن درخواستی را نوشته، امضاء نمایید. سپس به همراه کارت شناسایی و کارت بانکی خود (که حتماً باید به نام خود شما باشد)  یک عکس سلفی، همانند عکس نمونه تهیه و در قسمت انتخاب فایل آپلود نموده و بر روی دکمه ارسال کلید نماید. پس از این مرحله تیم احراز هویت نوین ارز نسبت به بررسی مدارک ارسالی با مشخصات شما اقدام می نماید. در صورت صحیح بودن و مطابقت، حساب کاربری شما فعال خواهد شد. حال شما می توانید تا نسبت به خرید و فروش ارزهای دیجیتال موجود در نوین ارز اقدام نمایید.

۳. معرفی کارت بانکی

به یاد داشته باشید که برای شروع خرید و فروش پرفکت مانی و سایر ارزهای دیجیتال شما همچنین نیاز دارید تا کارت بانکی خود را در بخش کارت بانکی پنل کاربری معرفی کنید. در این قسمت تنها با وارد کردن شماره کارت و شماره شبا حساب بانکی که حتماً می بایست به نام خود شما باشد، اطلاعات را به ادمین سایت ارسال می نمایید. همکاران ما پس از بررسی اطلاعات حساب شما و تطبیق دادن آن با اطلاعات هویتی شما نسبت به تایید آن اقدام می نمایند.

توجه داشته باشید که در صورت خرید ارز با کارت شخص دیگر و عدم ورود اطلاعات حساب شخصی خود در درگاه بانکی، خرید شما صورت نخواهد گرفت.

همکاران ما در قسمت پشتیبانی همواره آماده پاسخ دادن به سوالات و ابهامات شما خواهند بود. شما می توانید با ارسال تیکت پشتبانی در پنل کاربری خود، استفاده از چت آنلاین (دایره صورتی رنگ در سمت چپ و پایین صفحه مرورگر و همچنین تماس تلقنی، با ما در ارتباط باشید. 

نوین ارز سامانه تمام اتوماتیک و تخصصی خرید و فروش پرفکت مانی دلاری، ووچر، انواع گیفت کار و خرید ووچر پرفکت مانی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان با بهترین قیمت ها.

ما را دنبال کنید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

https://novinarz.com
Telegram: https://t.me/novinarzex

بیشتر بدانید: چگونه ووچر پرفکت مانی بخرم؟

خروج از نسخه موبایل