وریفای حساب کاربری پرفکت مانی Perfect Money)PM)

وریفای کردن حساب پرفکت مانی

وریفای حساب پرفکت مانی یعنی چی؟

بیایید با توضیح اصطلاح وریفای یا تایید شروع کنیم. به طور خلاصه، وریفای نمودن یعنی احراز هویت اطلاعات شخصی وارده شده.

در احراز هویت حساب کاربری پرفکت مانی، سیستم پرفکت مانی چک می‌کنه که آیا کیف پول واقعاً برای شماست و اینکه جزییات وارد شده در هنگام ثبت نام صحت داره یا خیر.

انجام پروسه احراز هویت مزایای خودش رو داره که عبارتند از:

کاهش هزینه انتقال پول، یا همون کارمزد تراکنش خرید و فروش پرفکت مانی

افزایش اعتبار حساب شما.

تایید حساب در پرفکت مانی در چند مرحله انجام میشه:

۱. شما باید تصویر اسکن شده از مدارک خودتون (مثل پاسپورت، گواهی نامه و …) که به زبان انگلیسی توسط مترجم رسمی ترجمه شده رو ارسال کنید.

۲. شما همچنین نیاز دارید تا یک قبض خدماتی (آب، برق، گاز یا تلفن ثابت) که در اون نام و نام خانوادگی شما به همراه آدرس شما هستش رو ترجمه و فایل اسکن شده رو ضمیمه کنید.

۳. شماره تلفن خودتون رو به تایید پرفکت مانی برسونید. تو این مرحله به شماره تلفنی که معرفی کردید یک کد ارسال میشه که اگر اون کد رو به درستی در سایت پرفکت مانی وارد کنید حساب شما فعال میشه. کد فعال سازی با یک تماس تلفنی به انگلیسی و توسط یک ربات برای شما خونده میشه. اگر کد رو اشتباه وارد کنید، شما فقط بعد از گذشت یک روز می تونید مجدد نسبت به انجام این کار اقدام کنید.

وریفای کردن حساب پرفکت مانی

مدت زمان وریفای شدن حساب پرفکت مانی:

وریفای کردن حساب کاربری معمولاً کمتر از ۲۴ ساعت طول میکشه. این روند ممکنه در تعطیلات آخر هفته یا رسمی بیشتر هم زمان ببره. اگر احساس می کنید که ممکنه از اطلاعات و فایل های اسکن شده شما سوء استفاده بشه، می تونید در فایل های اسکن شده خودتون از واتر مارک استفاده کنید.

شما چه تجربه ای از وریفای کردن حسب کاربریتون دارید؟ آیا فکر می کنید کار آسونیه؟

اگر در وریفای حساب پرفکت مانی خود به مشکل خوردید و یا اینکه در تامین مدارک مورد نیاز جهت احراز هویت با چالش رو به رو هستید، تیم نوین ارز آماده خدمت رسانی به کاربران خود در زمینه وریفای حساب پرفکت مانی می باشد.

شما می توانید با ورود در بخش خدمات ما در بالای صفحه و کلید بر روی گزینه افتتاح حساب پرفکت مانی، در کمترین زمان دارای یک حساب وریفای شده پرفکت مانی شوید و از مزایای آن، که شامل پرداخت کارمزد کمتر در تراکنش ها می باشد، بهره مند شوید.

نوین ارز سامانه تمام اتوماتیک و تخصصی خرید و فروش پرفکت مانی دلاری، یورویی، بیت کوین و خرید ووچر پرفکت مانی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان با بهترین قیمت ها می باشد.

ما را دنبال کنید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

https://novinarz.com
Telegram: https://t.me/novinarzex

بیشتر بدانید: خدمات ما، افتتاح حساب پرفکت مانی

بیشتر بدانید: چگونه ووچر پرفکت مانی بخرم؟

, , , ,
اشتراک گذاری:

دیدگاه‌ها

۲ دیدگاه‌ها