نماد سایت نوین ارز | صرافی ارزهای دیجیتال

پرفکت مانی دلاری و یورویی را به طلا تبدیل کن!

تبدیل پرفکت مانی به طلا

تبدیل دلار، یورو و طلا به یکدیگر در کمترین زمان

شاید برای شما اتفاق افتاده باشد که با توجه به پیش بینی هایی که در بازارهای مالی انجام میدهید، بخواهید ارزی را که دارید، به واحد دیگر یا حتی به طلا تبدیل کندی. یکی از راه های پیش روی شما در صورتی که ارز خود را به، سیستم انتقال پول بین المللی پرفکت مانی  تبدیل کرده باشید است، استفاده از سایت رسمی پرفکت مانی است. 

در این مقاله به نحوه تبدیل پرفکت مانی دلاری، یورویی و طلا به یکدیگر از طریق سایت پرفکت مانی می پردازیم. پس با نوین ارز همراه باشید.

پرفکت مانی چیست؟

این کمپانی که از سال ۲۰۰۷ تاکنون فعالیت خود را شهر پاناما آغاز کرده است، به عنوان یکی از روش های پرداخت آنلاین محبوب در میان ایرانیان در نظر گرفته می شود. چرا که برخلاف پی پال کشور ایران را تحریم نکرده است. به عبارت دیگر، شما برای استفاده از مزایای این کیف پول الکترونیکی با مشکل خاصی رو به رو نیستید. چرا که به راحتی می توانید وارد سایت Perfect Money شده و افتتاح حساب پرفکت مانی را انجام دهید.

نکته قابل توجه این است که این سیستم با توجه به این قوانین مالی برخی از کشورها را رعایت نمی کند، در برخی کشورها قابل استفاده نیست. مثلاً در برخی کشورهای اروپایی و یا آمریکا استفاده از پرفکت مانی امکان پذیر نیست.

تبادل

سایت رسمی پرفکت مانی دارای یک بخش exchange یا تبادل است. این سیستم به کاربران خود اجازه می دهد پرفکت مانی USD ، EUR یا GOLD ذخیره شده در حساب های خود را فقط در چند ثانیه با هم مبادله کنند.

پس از عضویت و ساخت حساب کاربر در سایت پرفکت مانی، برای انجام مبادله، باید به بخش “Exchange” در منوی اصلی قسمت عضویت بروید و موارد زیر را تکمیل کنید:

۱. مبلغی را که می خواهید به ارز دیگری تبدیل کنید، مشخص کنید.

۲. بعد از انتخاب حساب هایی که می خواهید برای انجام این تبادل استفاده کنید، گزینه تبادل را انتخاب کنید.

۳. برای بررسی جزئیات، روی دکمه “پیش نمایش” کلیک کنید.

۴. برای تأیید جزئیات و تکمیل مبادله ، روی دکمه “Exchange” کلیک کنید. برای بازگشت به صفحه قبلی ، “لغو” را فشار دهید.

این گزینه به شما امکان می دهد نه تنها به ارز مورد نیاز خود پرداخت کنید، بلکه از اختلاف تعرفه نرخ ارزها نیز سود کسب کنید. این ابزار همچنین ابزارهای تحلیلی مختلفی را برای تبادل ارز و همچنین مروری بر مطبوعات مالی ارائه می دهد.

پس از تکمیل فرم های مربوط به ابزارهای تحلیلی موجود، از طریق ایمیل یا تلفن همراه خود خبرهای روز در مورد وضعیت بازارمالی را میتوانید دریافت کنید.

توجه: تبادل ارز در حال حاضر فقط برای جفت ارزهای زیر در دسترس است:

 USD / EUR ، USD / Gold Troy.oz و Eur / Gold Troy.oz. در حال حاضر متاسفانه ارز بیت کوین در سایت پرفکت مانی قابل مبادله نیست.

حداقل مقدار مبادله بصورت ارزی برای  دلار / یورو ۱ ، و به صورت طلا ۱۰ دلار می باشد.

نوین ارز سایت تخصصی خرید و فروش پرفکت مانی، سایر ارزهای دیجیتال، ووچرز، و خرید گیفت کارت

ما را دنبال کنید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

https://novinarz.com
Telegram: https://t.me/novinarzex

بیشتر بدانید: آیا حساب پرفکت مانی امن است؟

خروج از نسخه موبایل